duminică

f*ck them all.



Am inteles ca nu e vorba doar de serviciu, doar de stiri si evenimente, e vorba de mine. E vorba de faptul ca in ultimul timp petrec mai mult timp rezolvand problemele altora, avand grija de dorintele altora sau facandu-mi mai multe griji pentru altii decat pentru mine.
Am ajuns sa tratez refulari straine si sa ma gandesc prioritar la viitorul altor oameni irelevant daca merita sau nu.
Cred ca e de datoria fiecarui om sa isi rezolve frustrarile, refularile, golurile si semnele de intrebare.
Nu serios, am impresia ca asta naste implinirea. Cu totii incercam sa fim de folos altora, suntem doctori docenti cand vine vorba de probleme si dat sfaturi pe cand in noi se strang chestii nerezolvate. Incep sa am impresia ca oamenii, ca sa nu se ocupe de ei insusi prefera sa : a) rezolve problemele altora si sa arate cu degetul greselile "vazute dintr-o parte" ; b) sa le ignore si sa se prefaca ca sunt ok si impacati cu ei insusi  fara sa realizeze cum devin psihopati frustrarile dau pe afara.


Vad cum odata cu evolutia oamenii uita sa se uite mai departe de aparente si cel mai oribil e ca daca inainte oamenii priveau doar la nivelul aparentelor in altii, acum au ajuns sa se priveasca si sa se acepte pe ei insusi ca formati din aparente.

In fine, e 6 dimineata si genul asta de teme nu stiu cat sunt de firesti dar dupa dezvoltarea subiectului mi-am facut o promisiune.
Sa imi pese doar de ceea ce fac eu, de deciziile mele si sa nu ma las afectata de deciziile si probleme celorlalti. Stiu ca omenirea duce lipsa de empatie dar cred ca empatizarea devine din ce in ce mai imposibila odata cu evolutia.

adica serios, cum ai putea empatiza cu oamenii psihopati frustrati? si de ce te-ai transforma si tu de buna voie intr-un psihopat ti-ai umple capul cu ce se intampla in jur in loc sa iti bati capul cu ce se intampla chiar in fata ta? Oamenii duc lipsa de introspectie.

Mi-a ramas azi in cap o chestie foarte buna cred eu, ca pe primul loc trebuie sa iti pui visele si problemele tale si oricat de mult nu ai incerca sa te implici si sa ajuti pe altii, rezultatul va fi dezastruos atata timp cat nu reusesti sa-ti rezolvi propriile goluri.

Si in general, fuck them all.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu